Nizozemski pivar Heineken izvijestio je u srijedu o blagom rastu prihoda u prošloj godini, izdvajajući dvoznamenkaste stope rasta prodaje ključnog brenda na devet tržišta.
Prihodi drugog proizvođača piva u svijetu porasli su u 2018. za 3,7 posto, na 26,8 milijardi eura. Neto dobit smanjena je pak 1,6 posto, na 1,9 milijardi eura, pritisnuta jednokratnim stavkama, uključujući otpis imovine u Kongu, i troškove restrukturiranja.
U kompaniji navode dvoznamenkaste stope rasta prodaje brenda Heineken u Brazilu, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Meksiku, Nigeriji, Poljskoj, Južnoafričkoj Republici i Rusiji.
Rast je ponovo zabilježen i na kineskom tržištu. "U 2018. ponovo smo zabilježili snažan rast prihoda.
Prodaja brenda Heineken rasla je 7,7 posto, najsnažnije u više od deset godina, a bezalkoholni Heineken sada je dostupan u 38 zemalja", izjavio je glavni direktor Jean-Francois van Boxmeer.
U kompaniji upozoravaju da bi 2019. mogla biti "nestabilna", predviđajući kontinuirano nesigurno poslovno okruženje. Očekuju da će im operativna dobit u novoj godini porasti za četiri do šest posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu