U bojkot trgovina kreću i Amerikanci. ‘Hrvatska je dobila novi ‘izvozni proizvod”

Autor: Poslovni.hr , 25. veljača 2025. u 11:00
Empty cashier checkout place at the supermarket

Platforma ‘Halo, inspektore’ ističe kako se u petak, 28. veljače, održava “svjetski ekonomski blackout” u kojem je Hrvatska jedan od kotačića koji je već pokazao što znači snaga i odgovor potrošača kada se pokrenu.

Platforma “Halo, inspektore” objavila je kako u petak kreće bojkot kupovine i u Americi. Naime, iz platforme naglašavaju kako se bojkot trgovina, održan 24. siječnja, pretvorio u opći bojkot kupovine u fizičkom i online obliku te u bojkot platnog prometa. “Bojkot iz Hrvatske ‘prelio’ se i na zemlje u okruženju pa petkom bojkotiraju trgovine i u Slovačkoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, Sjevernoj Makedoniji, na Kosovu, u Bugarskoj, Grčkoj i Rumunjskoj. 

Sada se takav način izražavanja nezadovoljstva potrošača divljanjem cijena i rastom inflacije prenio i u Sjedinjene Američke Države”, navodi “Halo, inspektore” te dodaju kako će taj bojkot biti 28. veljače. 

“Na iskustvima iz Hrvatske tako će se bojkotirati s kupovinom najveći trgovački lanci poput Walmarta, Amazona, ali i kupovina proizvoda poput Coca Cole (a nama su se mnogi smijali kada smo u prvom tjednu predložili bojkotiranje svih gaziranih i energetskih pića – op.a.).

Razlozi za veliki, kako oni kažu, ekonomski bojkot svih oblika kupovine kriju se u rastu inflacije (3%), povećanju cijena stanovanja (30%), energije, plina i – hrane. Ali, za razliku od Hrvatske, u SAD-u se sve skupa okreće i protiv bogaćenja najbogatijih Amerikanaca, koji su svoja bogatstva učetverostručili od vremena pandemije. I sve je krenulo, kao i kod nas, putem društvenih mreža i opće mobilizacije sve nezadovoljnijih potrošača. I širi se neviđenom brzinom…”, dodaje se u objavi platforme, piše Večernji list.

“Kako bilo, Hrvatska je tako dobila novi ‘izvozni proizvod’ – bojkot – koji nema neku izvoznu financijsku, ali ima i te kakvu društvenu vrijednost: osvješćivanje potrošača i jačanje njihovog utjecaja na tržišta koja su, očito, postala simbolom pohlepe bogatih i neodgovornih političara, ali i ponižavanja potrošača koji su podlegli općem konzumerizmu.”

Platforma ističe kako se u petak, 28. veljače, održava “svjetski ekonomski blackout” u kojem je Hrvatska jedan od kotačića koji je već pokazao što znači snaga i odgovor potrošača kada se pokrenu. Pitanje je, dodaje se, samo koliko će se u sve to uključiti pojedine bogate dekadentne zapadnoeuropske zemlje.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close