Zbog zastarjelog načina naplate cestarine za teretna vozila Slovenija godišnje gubi između 80 i 100 milijuna eura, ali to odgovara domaćim prijevoznicima koji vrše pritisak da se sadašnji sustav ne bi mijenjao, navodi u ponedjeljak ljubljanski Dnevnik.
Riječ je o tome da se cestarina za osobna vozila naplaćuje preko obveznih vinjeta, a vozači koji ih nemaju oštro kažnjavaju, dok se teretnim vozilima cestarina naplaćuje starim, klasičnim načinom, na naplatnim kućicama. To vozači, upoznati s lokalnim prilikama, znaju koristiti pa se nekim cestama voze besplatno. Slovenija ima ukupno 607 km autocesta, a teretna vozila mogu se voziti bez plaćanja cestarine na trasama dužine čak 423 km.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu