Gorenje oživljava slavni Pony, prodavat će i električni bicikl

Autor: Poslovni dnevnik , 26. svibanj 2016. u 22:00
Rogov Pony vozi se i danas u cijeloj regiji

Prvi sklopivi Pony bicikl nove generacije na tržištu će se pojaviti već 2017. godine, a u proizvodnji će se koristiti suvremeni materijali.

Slovenski proizvođač kućanskih uređaja Gorenje najavio je da će početi proizvodnju bicikla marke Rog, nakon što od sadašnjeg privatnog vlasnika otkupi pravo na naziv brenda. Naime, privatni vlasnik je brend otkupio od nekad poznate ljubljanske tvornice bicikla Rog koja je 2009. godine završila u stečaju, a spreman je odreći se prava na intelektualno vlasništvo za 41.500 eura.

Suradnja s centrom BTC
"Gorenje ima znanje i iskustvo koje možemo upotrijebiti za oživljavanje jednog od najpoznatijih slovenskih industrijskih brendova", rekao je direktor Gorenja Franjo Bobinac, potvrđujući da će kompanija početi proizvoditi bicikle.  Gorenje, kako se navodi, u projekt oživljavanja starog brenda popularnih slovenskih bicikla, koji su bili poznati na prostoru bivše Jugoslavije gdje ih mnogi još voze, ulazi s ljubljanskim trgovačkim centrom BTC kao partnerom.

 

350tisuća

bicikla godišnje proizvodio je Rog krajem 80-tih

Prvi bicikli nove generacije na tržištu će se pojaviti 2017. godine, a prema najavama prvo će se početi proizvoditi suvremena verzija nekad vrlo popularnog sklopivog bicikla Pony. Nasljednik kultnog vozila na dva kotača proizvodit će se od suvremenih materijala i s poboljšanom ergonomijom. Godinu dana kasnije tržište može očekivati i bicikle za planinsku i gradsku vožnju, te električne bicikle. Do kasnih 80-ih godina prošlog stoljeća tvornica bicikla Rog proizvodila je 300 do 350 tisuća bicikla godišnje, ali je raspadom zajedničkog jugoslovenskog tržišta i jeftinim uvozom s Dalekog istoka zapala u teškoće i propala. S druge strane, kompanija Gorenje ostvarila je vrlo dobre poslovne rezultate u prvom tromjesečju ove godine. 

Iz gubitka do dobiti
Ostvareno je 6,8 milijuna eura dobiti iz poslovanja (EBIT) što je čak 52% više nego u istom razdoblju prošle godine. Čista dobit iznosila je oko 600.000 eura dok je prošle godine u istom razdoblju iskazan gubitak od 2,1 milijuna eura. U prvom tromjesečju Grupa Gorenje je imala 28,5 milijuna eura prihoda od prodaje što je 6,5% više nego u istom lanjskom razdoblju. 

Bolji rezultati

Pomažu inovativni uređaji
Poboljšanju prodajne strukture Gorenja u prvom tromjesečju ove godine pridonijelo je povećanje udjela inovativnih i tzv. premium uređaja pod robim markama Asko i Atag, objavljeno je iz slovenske kompanije. "Prodaju malih kućanskih uređaja povećali smo za snažnih 18 posto", kažu iz Gorenja. U usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine, Grupa Gorenje je smanjila financijski dug za 6,7 milijuna eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close