Internet kupovina koja je u Americi praktički dio svakodnevice sve više uzima maha i u prehrambenoj industriji. Tvrtke su odlučne u namjeri da se bore za svakog kupca, pa je tako AmazonFresh koji nudi svakodnevnu dostavu hrane odnedavno dobio konkurenciju u sveprisutnom Googleu.
U obračunu s Amazonom, Google je odlučio ući investicijom od 500 milijuna dolara, a njihov najnoviji poduhvat "Google Shopping Express" mogao bi postati ozbiljna konkurencija AmazonFreshu s obzirom na veću pristupačnost svojih tražilica, te činjenicu da potencijalni kupci moraju "proći" kroz Google da bi došli do Amazona.
No, ima još jedna važna činjenica koja daje prednost Google Shopping Expressu, a to su – dobavljači. Dok AmazonFresh voće i povrće drži u svojim skladištima i kamionima-hladnjačama, Google Shopping Express posluje sa lokalnim trgovinama, i na taj način osim prema kupcima, otvara vrata suradnje i prema trgovačkim lancima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu