Za zatvaranje četvrtine trgovina kultnog američkog trgovačkog lanca GAP, čiju je odjeću nosila i Sharon Stone na Oscarima, krive su – društvene mreže.
Kako prenosi New York Times, zahvaljujući ulozi društvenih mreža danas svatko vidi što se nosi na modnim pistama. Društveni mediji i blogovi idu ukorak s potrošačkom opsesijom najnovijim modelima – kupci obično odmah požele ono što vide. Forever 21, H&M te Zara mogu pratiti ovu vrstu potrošačke groznice s obzirom da vrlo često mijenjaju dizajn, dok lanci poput GAP-a pripadaju onim tradicionalnijim modnim kućama koji svoj dizajn planiraju za 12-mjesečno trajanje na tržištu.
Nekonvencionalna politika poslovanja, primjerice ona Zarina, eliminira ovaj rizik. Strategija se sastoji od čestog osvježavanja kolekcije, i do dva puta tjedno, dok tradicionalnije modne marke kolekcije osvježavaju u prosjeku jednom po sezoni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu