Zahvaljujući obnovi proizvodnje koju je u iznajmljenim halama pokrenula kompanija Gadžo Comerc iz Sarajeva velikokladuški Agrokomerc postupno se vraća na domaće i inozemno tržište, javlja portal Indikator.ba. U dvije godine uloženo je oko 1,5 milijuna KM (oko 6 mil. kuna) i pokrenute su četiri proizvodne linije, za kekse, kreme, čokoladne namaze, preradu voća i povrća, instant juhe i majoneze.
Riječ je o osam velikih grupa proizvoda sa 56 vrsta pakiranja vlastitih marki i 20 pakiranja privatnih robnih marki. U proizvodnom procesu angažirano je 235 radnika, od čega 70 posto žena. Izvoz je dosegnuo rast od 50 posto, a izvozna tržišta su Hrvatska, Srbija, Kosovo, Crna Gora, Švicarska, Austrija, te odnedavno i SAD. Proizvodne linije koje koristi Gadžo Comerc trenutno se koriste sa 40 posto kapaciteta, što će se povećati, a uskoro bi se mogli krenuti i ostali proizvodni pogoni u Agrokomercu, poput prerade mesa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.agrokor, agrokomerc
Uključite se u raspravu