FOTO: Novi udarac Kineza. Predstavili L60, žele skinuti s trona najpopularniji auto na svijetu

Autor: Domagoj Puljizović , 16. svibanj 2024. u 12:17
Foto: REUTERS

S početnom cijenom od 219.900 juana (30.465 dolara), L60 SUV jeftiniji je za više od 10 posto od najpopularnijeg električnog vozila na svijetu, Teslinog modela Y

Kineski proizvođač električnih vozila (EV) Nio predstavio je prvi automobil svoje nove, jeftinije marke Onvo i time izravno tržišno izazvao najprodavaniji Teslin automobil.

S početnom cijenom od 219.900 juana (30.465 dolara), L60 SUV jeftiniji je za više od deset posto u odnosu na najpopularnije električno vozilo na svijetu, Teslin model Y, s cijenom od 249.900 juana (34.490 dolara).

Nio je novi automobil predstavio u istom tjednu u kojem je američki predsjednik Joe Biden najavio da će učetverostručiti porez na uvoz električnih automobila iz Kine, piše BBC.

Kao i drugi proizvođači električnih vozila, Tesla se bori s padom prodaje u uvjetima jake konkurencije kineskih marki.

L60 SUV u Šangaju je predstavio William Li, izvršni direktor tvrtke Nio. Izjavio je da tvrtka namjerava biti konkurent Teslinom modelu Y i Toyoti RAV4.

FOTO: Reuters

“S razvojem tehnologija i sve većim razumijevanjem ljudi za pametna električna vozila, vrijeme je da redefiniramo nove standarde za obiteljske automobile”, kazao je Li.

Tvrtka je počela primati narudžbe za L60 i namjerava započeti isporuke do rujna.

Rukovoditelji kineske tvrtke istaknuli su da planiraju lansirati novi model Onvo svake godine s namjerom širenja na tržište obiteljskih automobila.

Također, marka bi kineskom proizvođaču EV-a pomogla izgraditi prisutnost izvan matične zemlje.

Međutim, Nio se suočava sa stopostotnim carinama koje im nameće SAD kao i s tekućom antisubvencijskom istragom koju je Europska unija pokrenula na uvoz električnih vozila iz Kine.

Činjenica jest da se marke električnih automobila diljem svijeta suočavaju s velikim izazovima zbog sporije prodaje i povećane konkurencije.

Podsjetimo, u travnju je Tesla počela otpuštati više od 10 posto svoje globalne EV radne snage.

Tad je objavila da joj je dobit za prva tri mjeseca ove godine pala za više od polovice u usporedbi s istim razdobljem lani.

U međuvremenu, kineski BYD priopćio je da mu je dobit pala jer je pogođen slabijom potražnjom i cjenovnim ratom na najvećem svjetskom tržištu automobila.

Komentirajte prvi

New Report

Close