Nakon godina renoviranja i radova skrivenih iza skela i paravana Tiffany and Co otvara ovaj tjedan svoju glavnu draguljarnicu u njujorškoj Petoj aveniji.
Lokacija na Manhattanu ovjekovječena filmom “Doručak kod Tiffanyja” iz 1961. s Audrey Hepburn opsežno je preuređena, za što se luksuzni draguljar nada da će pomoći potaknuti zamah brenda pod njegovim novim vlasnikom, francuskim luksuznim divom LVMH.
Preuređena znamenita trgovina bit će službeno otvorena u srijedu nakon prve potpune renovacije od otvaranja 1940. godine. Za javnost će se ponovno otvoriti u petak.
Cilj je, prema riječima glavnog izvršnog direktora Tiffanyja Anthonyja Ledrua, ponuditi “jedinstveno iskustvo klijentima”, uz spoj “umjetnosti, vještine izrade, baštine i stila života”.
Tiffany nastoji ostati vjeran svojim korijenima dok istodobno ostaje kulturno relevantan, napisao je AFP-u u elektronskoj poruci.
Tvrtka želi učiniti Tiffany “pristupačnim svim generacijama”, dodao je.
Tiffany je osnovan u New Yorku 1837. godine, a postao je najpoznatiji po dijamantima, srebrnom nakitu i zaručničkim prstenima koji se prodaju u kultnim svijetlo plavim kutijama.
Tvrtka zapošljava 14.000 ljudi i upravlja s oko 300 maloprodajnih mjesta diljem svijeta.
Osim renoviranih prodajnih pultova, na deset katova trgovine na Manhattanu bit će nekoliko izložbenih prostora i bistro koji će voditi francuski kuhar Daniel Boulud te VIP prostor.
Prije obnove, tijekom koje su kupci mogli posjetiti privremenu lokaciju u susjedstvu, trgovina je činila oko 10 posto Tiffanyjeve prodaje
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu