Ukupan ekonomski utjecaj utrke Formule 1 za Veliku nagradu Meksika dosegao je lani 753,3 milijuna dolara, pokazuju rezultati studije. Izradili su je tvrtke AECOM i Formula Money, a u njoj stoji da je meksička ekonomija od Grand Prix utrke ubrala 232,8 milijuna dolara. Tome treba pribrojati još 277,8 milijuna dolara vrijedne medijske pažnje.
Naime, utrka se prenosila u 185 država od 119 televizijskih postaja. Dodatno, no to vrijedi samo za prošlu godinu, treba pribrojati i utjecaj obnove i dogradnje autodroma Hermanos Rodríguez što je donijelo dodatnih 242,7 milijuna dolara. Sa 336.714 posjetitelja lanjska utrka u Meksiku bila je druga najposjećenija u kalendaru Formule 1, nakon utrke u britanskom Silverstoneu. Zbog utrke otvoreno je 13.500 novih radnih mjesta, a obližnji su hoteli u tjednu utrke zaradili 19 milijuna dolara više u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Podsjetimo, Velika nagrada Meksika održana je prošle godine, prvi puta nakon 23-godišnje pauze. Utrka je prvi puta održana 1962. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu