Facebook je predstavio uslugu kojom se nada da će njegovih 2,6 milijardi korisnika izravno kupovati na njegovim platformama i tako postati ozbiljan konkurent Amazonu i eBayju.
Kako je priopćila kompanija, Facebook Shop olakšava poduzetnicima uspostavu jedinstvene online trgovine kojoj kupci mogu pristupiti i putem Facebooka i Instagrama.
Korisnik može pretraživati cijelu kolekciju, označiti i spremiti proizvode koji ga zanimaju i potom napraviti narudžbu na internetskoj stranici poduzeća.
Kupci u SAD-u mogu naručivati i bez napuštanja aplikacije, ako poduzeće ima takvu opciju uključenu, pojasnila je kompanija.
Čelnik kompanije Mark Zuckerberg izjavio je za Financial Times kako je Facebook ubrzao planove lansiranja Shopa kako bi uzeo dio “kolača” uslijed skoka internetske trgovine zbog pandemije koronavirusa.
Kompanija svoju korist vidi u prikupljanju podataka o preferencijama kupaca što će joj poslužiti u unapređenju oglašavanja. U Americi će Facebook naplaćivati i malu naknadu radi pokrivanja troškova kartičnih transakcija i nadzora potencijalnih prijevara.
Radi se o do sada najznačajnijem ulasku najveće društvene mreže u internetsku trgovinu. S obzirom na golemi broj korisnika, mogao bi zadati glavobolje Amazonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu