Na sastanku s predstavnicima agencija koje zastupaju glumice i glumce ta je društva mreža naznačila da je za produkciju spremna 'iskeširati' i do tri milijuna dolara po epizodi, piše WSJ, pozivajući se na upućene neimenovane izvore.
U Facebooku ciljaju na publiku u dobi od 13 do 34 godine, s fokusom na raspon od 17 do 30 godina. Već su osigurali novac za produkciju televizijske drame "Strangers" i zabavne emisije "Last State Standing", navodi se u izvješću.
U Facebooku nisu odmah bili dostupni za komentar WSJ-ova izvješća.
U kompaniji očekuju da će epizode emitirati uobičajenim rasporedom, jednu po jednu, a ne sve odjednom kao što je rade u Netflixu i Amazonu, stoji u izvješću WSJ-a.
Njihovi budući planovi uključuju adaptaciju popularnog reality šoua komičara Jamesa Cordena "Carpool Karaoke" koja će se početi emitirati u kolovozu.
Spremni su također dijeliti s Hollywoodom dijeliti svoje podatke o gledanosti, pišu novine.
Ovog je mjeseca Apple angažirao supredsjednike Sony Pictures Televisiona Jamieja Erlichta i Zacka Van Amburga za projekte u sektoru video sadržaja.
Dugo se očekivao prodor tog informatičkog diva na područje televizijske produkcije i prošlog je tjedna Apple napokon emitirao prvu emisiju – reality šou "Planet of the Apps" (Planeta aplikacija), u kojem informatički inženjeri predstavljaju slavnima svoje aplikacije kako bi osigurali njihovu financijsku podršku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu