Američke tehnološke kompanije Facebook i Microsoft objavili su poslovne rezultate iznad olekivanja analitičara.
Facebook je u četvrtom lanjskom tromjesečju ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, 47 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže. Dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,3 milijarde dolara, što je 20 posto više nego godinu dana prije.
Pritom su prihodi od oglašavanja porasli oko 50 posto, na 12,78 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 89 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu dana prije iznosili 84 posto. U cijeloj 2017. prihodi Facebooka porasli su 47 posto, na 40,65 milijardi dolara, pri čemu je čista dobit kompanije skočila 56 posto, na gotovo 16 milijardi. Kompanija je objavila da više od 70 milijuna tvrtki širom svijeta održava službenu Facebook stranicu, a više od šest milijuna tvrtki oglašava na Facebooku.
Microsoft je objavio gubitak od 6,3 milijarde dolara, ali zbog 13,8 milijardi dolara teške jednokratne prilagodbe novoj američkoj poreznoj regulativi. Ako se isključi jednokratni efekt, kompanija je zaradila 96 centi po dionici dok su analitičari prognozirali 86 centi. Ujedno, četvrti je kvartal bio već 10. zaredom da Azure poslovanje "u oblaku" bilježi rast prihoda iznad 90 posto. Ukupni prihodi porasli su 12 posto na 28,9 milijardi dolara nadmašivši očekivanja za 500 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu