Meta Platforms, krovna kompanija Facebooka, u nedjelju je objavila da testira uslugu mjesečne pretplate. Usluga, pod nazivom Meta Verified, korisnicima će omogućiti verificiranje računa pomoću osobne iskaznice nakon čega će dobiti plavu oznaku jer Meta želi kreatorima sadržaja olakšati razvoj i izgradnju zajednica, piše Reuters.
Paket pretplata za Instagram i Facebook bit će predstavljen kasnije tijekom ovog tjedna, a uključivat će dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja. Početna cijena paketa iznosit će 11,99 posto mjesečno na internetu, odnosno 14,99 posto mjesečno na Appleovom iOS sustavu te Androidu.
Model koji će biti lansiran kasnije ovog tjedna, također uključuje dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja, a cijena će startati od 11,99 dolara mjesečno na webu ili 14,99 dolara mjesečno na Appleovom iOS sustavu i Androidu.
Prva tržišta na kojima će kompanija testirati model pretplate Meta Verified bit će Australija i Novi Zeland nakon čega slijedi postupno lansiranje u drugim zemljama.
Uvođenje pretplate u poslovni model prvo je uveo prošlog mjeseca Twitter Elona Muska koji je najavio da će Twitter Blue stajati 11 dolara mjesečno.
Reuters podsjeća da je predsjednik Uprave Mete Mark Zuckerberg prethodno najavio da planira lansirati nekoliko novih proizvoda koji bi “osnažili kreatore da budu dosta produktivniji i kreativniji”. Istodobno je Zuckerberg upozorio na troškove vezane za podršku tehnologije za veliku bazu korisnika.
Druge aplikacije društvenih medija, poput Snapchata tvrtke Snap Inc kao i aplikacije za razmjenu poruka Telegram, modelima plaćene pretplate okrenule su se prošle godine kako bi osigurale novi izvor prihoda poslovanja.
Twitter je prošlog tjedna objavio da će samo pretplatnicima dopustiti korištenje tekstualnih poruka kao metodu dvofaktorske autentifikacije (2FA) kako bi im računi bili sigurniji. Dvofaktorska provjera autentičnosti, namijenjena za veću sigurnost računa, zahtijeva od vlasnika računa korištenje druge metode provjere autentičnosti uz lozinku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu