F1 ključan za prodaju Renaulta

Autor: Tomislav Pili , 02. ožujak 2016. u 21:59
Foto: Reuters

Posjedovanje momčadi poslovna je odluka.

Ženeva Sudjelovanje s vlastitom momčadi u Formuli 1 (F1) ključ je za povećanje prodaje na rastućim tržištima, smatra prvi čovjek Renault-Nissana Carlos Ghosn. Predsjednik i izvršni direktor francusko-japanske automobilske alijanse na salonu automobila u Ženevi branio je činjenicu da Renault ima svoju momčad F1 izjavivši kako je to "poslovna odluka".

"Renault treba povećati svoju prisutnost na rastućim tržištima, a jedan od najboljih načina za to je Formula 1", istaknuo je Ghosn. "Sada smo snažno prisutni u Kini, Indiji, Brazilu, Rusiji i Iranu. To su zemlje u kojima je Formula 1 vrlo popularna", dodao je Ghosn. Marketinški stručnjaci ocjenjuju kako je nepoznavanje brenda među kupcima glavna prepreka za uspon prodaje na rastućim tržištima. Međutim, sudjelovanje u Formuli 1 "skup je sport". Za ilustraciju, Red Bull koji je uzastopce osvojio četiri sezone od 2010. do 2013. uložio je 1,2 milijarde dolara između 2004. i 2014. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close