Zainteresirani se sada mogu registrirati putem interneta, a zatim od siječnja kupiti električne automobile za 100 eura ili manje mjesečno. Ponuda je namijenjena kućanstvima čiji je referentni prihod manji od 15.400 eura godišnje, pišu njemački mediji, a prenosi Fenix magazin
Uvjet je i da kupac živi najmanje 15 kilometara od svog radnog mjesta ili putuje više od 8.000 kilometara godišnje zbog posla.
Macronova vlada na ovaj način ispunjava predizborna obećanja. Za 2024. ponuda će biti ograničena na 20.000 do 25.000 mogućih registracija, ali će se kasnije postupno proširivati.
Subvencije iznose do 13.000 eura za svaki leasing automobil. Ugovori o leasingu bi trebali trajati tri godine i trebali bi se moći se obnavljati.
Ovi automobili su izuzetak
“Socijalni leasing” obećanje je iz predizborne kampanje kojeg je prošle godine dao predsjednik Emmanuel Macron. Automobili su odgovorni za više od 15 posto emisije stakleničkih plinova u Francuskoj. Vlada želi smanjiti ovu kvotu kako bi mogla ispuniti svoje ciljeve smanjenja štetnih plinova do 2030. godine.
Osim toga, Francuska želi potaknuti europsku, a još više francusku, proizvodnju. “Želimo pomoći, prije svega, da se kupe električni automobili koji su proizvedeni u našoj zemlji”, naveli su.
Najjeftinije ponude za socijalni leasing iznose 54 eura mjesečno bez osiguranja. Trenutačno se odnose na modele koji se proizvode u Europi, ali ne i u Francuskoj.
Istodobno sa “socijalnim leasingom”, predsjednik Macron reformirao je eko-bonus za električne automobile koji je najavio. U budućnosti subvencije više neće biti dostupne za električne automobile kineskih proizvođača, prenose njemački mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu