Britanski luksuzni modni brend Burberry objavio je u četvrtak rast prodaje u trećem tromjesečju od jedan posto, ali i dalje upozorava na nesigurnosti na tržištu luksuzne robe. Prodajni prihodi popeli su se na 603 milijuna funti, ponajprije zbog snažne potražnje u Europi.
Kompanija sa tradicijom od 160 godina objavila je i kako se rast prodaje vratio na kineskom tržištu, ali i dalje slabi u Hong Kongu te Macauu. Kupci iz Kine i Hong Konga čine između 30 i 40 posto svih Burberryevih kupaca. Kompanija očekuje da će dobit prije oporezivanja za cijelu prošlu godinu iznositi 428 milijuna funti. Za usporedbu, godinu ranije dobit je iznosila 455,8 milijuna funti, navodi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu