Europa donijela rast Burberrya za 1 posto

Autor: Tomislav Pili , 14. siječanj 2016. u 21:59
Kompanija sa tradicijom od 160 godina objavila je i kako se rast prodaje vratio na kineskom tržištu

Kompanija sa tradicijom od 160 godina objavila je i kako se rast prodaje vratio na kineskom tržištu.

Britanski luksuzni modni brend Burberry objavio je u četvrtak rast prodaje u trećem tromjesečju od jedan posto, ali i dalje upozorava na nesigurnosti na tržištu luksuzne robe. Prodajni prihodi popeli su se na 603 milijuna funti, ponajprije zbog snažne potražnje u Europi.

Kompanija sa tradicijom od 160 godina objavila je i kako se rast prodaje vratio na kineskom tržištu, ali i dalje slabi u Hong Kongu te Macauu. Kupci iz Kine i Hong Konga čine između 30 i 40 posto svih Burberryevih kupaca. Kompanija očekuje da će dobit prije oporezivanja za cijelu prošlu godinu iznositi 428 milijuna funti. Za usporedbu, godinu ranije dobit je iznosila 455,8 milijuna funti, navodi Reuters. 

Komentirajte prvi

New Report

Close