Legendarni američki proizvođač motora želi mlađe ‘u sedlu’, predstavili su model kojim će to postići

Autor: Poslovni dnevnik , 12. svibanj 2021. u 08:00
FOTO: REUTERS

Ime LiveWire povezano je s prvim modelom električnog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio 2019. na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu.

Legendarni američki proizvođač motora Harley-Davidson predstavio je električni model koji bi mu trebao pomoći da proširi bazu kupaca na mlađe generacije.

Potpuno električni brend LiveWire korak je prema “vođenju i definiranju tržišta” električnih vozila, rekao je u ponedjeljak izvršni direktor Harley-Davidsona Jochen Zeitz.

Ime LiveWire povezano je s prvim modelom električnog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio 2019. na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu, a projektirao ga u partnerstvu s Panasonicom. Iz kompanije su najavili novu “premijeru” brenda LiveWire za 8. srpnja, a prodaja kreće na Međunarodnom moto salonu 9. srpnja.

LiveWire bit će predstavljen u srpnju REUTERS

Dodatni detalji nisu još dostupni. Harley-Davidson godinama muku muči sa staromodnim imidžom i činjenicom da su njegovi glavni kupci uglavnom pripadnici starije generacije.

Kompanija želi električnim motociklima i modernijim proizvodima privući i mlađe, a rezultati signaliziraju da je dobrom putu, budući da je u prvom tromjesečju gotovo učetverostručila dobit, na 259 milijuna dolara. Prihodi su porasli 10 posto, na 1,4 milijarde dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close