Legendarni američki proizvođač motora Harley-Davidson predstavio je električni model koji bi mu trebao pomoći da proširi bazu kupaca na mlađe generacije.
Potpuno električni brend LiveWire korak je prema “vođenju i definiranju tržišta” električnih vozila, rekao je u ponedjeljak izvršni direktor Harley-Davidsona Jochen Zeitz.
Ime LiveWire povezano je s prvim modelom električnog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio 2019. na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu, a projektirao ga u partnerstvu s Panasonicom. Iz kompanije su najavili novu “premijeru” brenda LiveWire za 8. srpnja, a prodaja kreće na Međunarodnom moto salonu 9. srpnja.
Dodatni detalji nisu još dostupni. Harley-Davidson godinama muku muči sa staromodnim imidžom i činjenicom da su njegovi glavni kupci uglavnom pripadnici starije generacije.
Kompanija želi električnim motociklima i modernijim proizvodima privući i mlađe, a rezultati signaliziraju da je dobrom putu, budući da je u prvom tromjesečju gotovo učetverostručila dobit, na 259 milijuna dolara. Prihodi su porasli 10 posto, na 1,4 milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu