Prodaja slovenskog proizvođača sportske opreme Elan Invente, inače u 95–postotnom vlasništvu holdinga Wiltan Enterprises sa sjedištem na Cipru i povezanog s najvećim ruskim fondom rizičnog kapitala VR Capitalom, prema pisanju slovenskih medija uskoro bi mogao biti dovršen.
“Vlasnici Elan žele prodati u njegovom trenutnom obliku. Istražit ćemo sve mogućnosti prodaje, bilo pojedinačno po divizijama, bilo u cjelini”, za ljubljanski je Dnevnik poručio ranije izvršni direktor Jeffrey John Tirman pod čijim je vodstvom Elan prošle godine imao gotovo 2 milijuna eura gubitaka.
13 posto
lani su porasli prihodi od prodaje Elan Invente
Pet kandidata za kupovinu
Proizvođač sportskih i industrijskih hala Duol, Kovinc i Lesnina MG te dva financijska fonda spominju se kao potencijalni kupci.
Prema neslužbenim informacijama na koje se poziva Dnevnik, u tijeku bi ipak mogla biti prodaja po divizijama – nautika i oprema za vjetroelektrane mogle bi biti dovršena do jeseni kada kreće prodaja divizije za zimske sportove.
Upućeni smatraju da bi se nautika i divizija za vjetar mogle teže prodati nego Elan Inventa, dok se među potencijalnim kupcima nautičke divizije spominju i hrvatske čarter tvrtke.
Posljednjih godinu dana Elan je proizveo 73 broda, dok je za tekuću godinu najavio 70 jedinica, a prodajni su prihodi ovog segmenta prošle godine rasli 18 posto na 12,3 milijuna eura.
Vlasnik Duola Dušan Olaj potvrdio je svoju zainteresiranost, kazavši da bi se time stvorio najveći proizvođač sportske opreme u ovom dijelu EU.
Pala neto dobit
Prošle je godine ta tvrtka imala 7,1 milijuna eura prihoda od prodaje te 126 tisuća eura neto dobiti.
Što se tiče Kovinca, direktor Damjan Žvelc s obzirom na to da proizvode tribine i druge metalne dijelove sportske opreme ima sličan interes u Elanu kao i Olaj, a prošle su godine imali pet milijuna eura prihoda od prodaje i 87 tisuća eura neto dobiti.
Elan Inventa je, pak, prošle godine imala prodajne prihode u visini od 11,06 milijuna eura ili 13 posto više nego godinu ranije, uz neto dobit od 460 tisuća eura, što je 8 posto manje nego 2016.
Rast prodaje bilježili su u sektoru vjetra, i to od 7 posto na 20 milijuna eura.
Lani su gotovo 21 posto rasli prodajni rezultati skija, na ukupno 24,3 milijuna eura uz dodatne prihode od snowboarda i kaciga u visini od 4,2 milijuna eura te 6,4 milijuna eura koji dolaze od prodaje skija pod drugim markama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu