Dubai ne želi postati Monaco, tvrdi tamošnji šef agencije za strana ulaganja, te žudi za investitorima koji će izgraditi jeftinije hotele za privlačenje šire baze gostiju. Kako je u razgovoru za CNBC izjavio Fahad Al Gergawi, izvršni direktor Investicijske i razvojne agencije Dubaija, taj emirat nasušno treba smještajne kapacitete u kojima bi odsjele "normalne" obitelji.
Prostor za razvoj
"Želimo unaprijediti turizam sa sadašnjih razina, od 104.000 soba na 245.000 i to će povećati priljev gostiju. Dubai je na petom mjestu najposjećenijih gradova svijeta, pa postoji prostora za razvoj i fokusiranje na obiteljski turizam te hotele s tri i četiri zvjezdice", kazao je Al Gergawi. U svijetu turizma Dubai je poznat kao elitna destinacija nakrcana skupim hotelima. Uz simbol grada, čuveni Burj Al Arab – jedini hotel u svijetu sa sedam zvjezdica – u tom je gradu moguće odsjesti i u Jumeriah Beach hotelu, pa u Four Seasons Resortu ili Kempinski Hotel Mall.
14,9 milijuna
turista posjetilo je Dubai tijekom prošle godine
U emiratu su hotele otvorile i najpoznatije modne kuće, poput Palazzo Versace Dubai, Gucci Hotel ili Armani Hotel Dubai. Prošle godine broj hotelskih soba porastao je pet posto i prešao granicu od 100.000. Sve je to dovelo do snažnog rasta turističke industrije od koje emiratu dolazi petina BDP-a. Prošle je godine Dubai posjetilo rekordnih 14,9 milijuna turista, pet posto više nego godinu ranije i osam posto više nego 2012. godine.
Visoka popunjenost
Strani turisti u prosjeku potroše 2050 dolara tijekom boravka, a prošle je godine Dubai zauzeo prvo mjesto po turističkoj potrošnji od 28,5 milijardi dolara. Iako je prosječna popunjenost tamošnjih hotela visokih 86 posto, Fahad Al Gergawi smatra kako ima prostora za napredak. A tu računaju na goste nešto plićeg džepa koji bi ostajali duže od glamuroznih turista.
Turistički djelatnici Dubaija posebno računaju na goste iz Kine i Rusije jer broj kineskih turista raste 20 posto, a ruskih 14 posto. Osim toga, u Dubaiju će se 2020. održati Svjetska izložba Expo, a predviđanja govore da će tada grad godišnje posjećivati 25 milijuna turista. "Reputacija skupe destinacije možda nije potpuno zadovoljavajuća. Mi smo grad koji ima pustinju, planine, plaže, stare tržnice. Ovdje se može raditi mnoštvo stvari i zašto se onda fokusirati samo na skupu ponudu", ističe Al Gergawi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu