Preuzimanjem Pekare Grosuplje, jedne od najpoznatijih pekarnica u Sloveniji, od Mercatora Don Don je postao najveći regionalni igrač u pekarskoj industriji na prostoru bivše Jugoslavije, javlja portal eKapija. Najvažnije u 2016. godini bit će konsolidacija procesa i proizvodnje u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, ali i razvoj vlastite maloprodaje, poručuju iz Don Dona.
Integracija Pekare Grosuplje u grupu Don Don omogućila je stabilnost u svim dijelovima kompanije, ali i postavila dobre temelje za daljnje širenje. Sada Don Don zajedno s Pekarom Grosuplje u 2016. planira oko 100 milijuna eura godišnjeg prometa, čime će zauzeti prvo mesto među pekarskim proizvođačima u regiji. "Na razini sustava Don Don 2015. imali smo 65 milijuna eura konsolidiranog prihoda i 9 milijuna eura dobiti. U 2014. smo imali 61 milijuna eura konsolidiranog prihoda i dobit od 8 milijuna eura", kaže Aleš Mozetič, generalni direktor Don Dona.
Ta kompanija je u srpski proračun 2015. uplatila oko 200 milijuna dinara, a u proizvodnju je uložen 1,5 milijun eura, najviše u kragujevački Žitoprodukt, gdje je povećan kapacitet mlina. Kompanija je pokrenula proizvodnju novog proizvoda (dvopek), a u 2016. planira izgradnju dva nova proizvodna pogona u Kragujevcu (za kruh iz kalupa) i Pudarcima nadomak Beograda (za proizvodnju krušnih mrvica). Don Don zapošljava 1400 radnika i još oko 400 partnera u distribuciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu