Domaće artikle najviše promovira Tuš, najmanje Lidl

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. ožujak 2016. u 12:35
Foto: Marko Mrkonjić / Pixsell

Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.

Prehrambene proizvode iz svoje ponude kao "slovenske" najviše reklamira domaći trgovački lanac Tuš, a najmanje njemački Lidl, pokazalo je ovih dana objavljeno istraživanje kojim su u Sloveniji više mjeseci pratili oglasne kampanje šest velikih trgovačkih lanaca.

Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.

Riječ  je o kontrolnom mehanizmu koji  prati "poštenost" odnosa trgovaca i dobavljača hrane, a uspostavilo ga je prije dvije godine ministarstvo za poljoprivredu.
Istraživanje je pokrilo reklamne kampanje šest najvećih trgovačkih lanaca koji rade u Sloveniji, i to u razdoblju od 1. rujna do 30. studenoga 2015.
Pokazalo se da je Tuš čak u 58,5 posto slučajeva reklamirao slovenske proizvode, a sve ostalo se odnosilo na uvozne prehrambene artikle.

U promociji domaće hrane slijedili su Špar s 53,2 posto i Mercator s 52,6 posto, a odnos je potpuno drukčiji kod Hoffera i  Leclerca, a osobito kod Lidla koji je za promidžbu slovenskih artikala namijenio samo 13,4 posto oglasnog prostora.
Tušu koji je u financijskim teškoćama i procesu restrukturiranja odano je i priznanje za najbolji reklamni oglas koji glasi "Poštujmo ono što je naše, domaće".

Komentirajte prvi

New Report

Close