Nizozemski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu o gotovo 10-postotnom skoku neto dobiti u trećem tromjesečju, na 577 milijuna eura, zahvaljujući povećanom apetitu za njegovim pivom širom svijeta, uz izuzetak zapadne Europe. U Karlovačkoj pivovari koja posluje u sklopu Heinekena u skladu s politikom središnjice u Amsterdamu nisu željeli komentirati rezultate za treće tromjesječje ostvarene u Hrvatskoj.
Prodaju u Europi nagrizle su mjere štednje, objavila grupa u priopćenju. Prihodi su dosegnuli 4,97 milijardi eura, što je 7,1 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, i u skladu su s predviđanjima analitičara koje je anketirao Dow Jones Newswires. U azijsko-pacifičkoj regiji potražnja za Heinekenovim pivom porasla je 4,8 posto, u Sjevernoj i Južnoj Americi za 4,4 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 3,5 posto.
U zapadnoj Europi je potražnja za pivom pala 2,1 posto, pritisnuta ponajprije dvoznamenkastim padom u Portugalu "zbog izazovnog gospodarskog okruženja", stoji u priopćenju Heinekena. "Zbog oprezne osobne potrošnje u ugostiteljskim objektima zabilježen je blagi, jednoznamenkasti pad u Velikoj Britaniji, Nizozemskoj i Španjolskoj", dodao je proizvođač piva.
Heineken spada među pet najvećih proizvođača piva u svijetu. Osnovan je u 19. stoljeću, a proizvodi i prodaje više od 200 brandova piva i jabukovače, uključujući pivo Heineken i Amstel i jabukovaču Strongbow.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu