Danske kockice pomele barbike i Transformerse

Autor: Antonija Alar , 03. rujan 2015. u 08:42
Foto: Thinkstock

Danski proizvođač igračaka nakon financijskog kolapsa prije deset godina pronašao recept za uspjeh.

Danski proizvođač igračaka Lego, porastom prodaje od 23 posto, potvrdio je i učvrstio svoju poziciju najveći svjetski proizvođač igračaka.

Prema objavljenom izvješću, prodaja je, u prvoj polovici, porasla na više od dvije milijarde dolara, u usporedbi s padom njegove najveće konkurencije. Naime, Mattelu, američkom tvorcu popularne lutke Barbie, automobila Hot Wheels i opreme za djecu Fisher-Price, prodaja je pala za pet posto te sada iznosi 1,9 milijardi dolara, dok je Hasbro, tčije su perjanice popularni Transformersi, Monopoly i My little Pony imao rast od svega 0,2 posto te dosegao cifru od milijardu i pol dolara. Jaz koji se produbio među konkurencijom još je očitiji promatra li se operativna dobit.

 

23posto

je povećao tromjesečnu prodaju danski Lego

Naime, dok je ona kod Lega skočila čak 27 posto, za 700 milijuna dolara, nekadašnji svjetski lider Mattel imao gubitak od 54 milijuna, a Hasbro dobit od 130 milijuna dolara. "Rezultati naglašavaju svjetsku važnost i privlačnost Lego portfelja", komentirao je glavni financijski direktor John Goodwin za The Financial Times. Ovaj lider se nije predao ni nakon financijskog kolapsa prije deset godina, a vodstvo u industriji igračaka im je omogućio im je uspjeh linije proizvoda, kao što su Star Wars i prošlogodišnji Lego film.

Budući da se proizvođači tradicionalnih igračaka već duže vremena bore s trendom da sve više djece radije igra digitalne igre, Lego je otišao u korak s time te će krajem mjeseca pokrenuti video igricu Lego Dimensions, u koju će igrači moći ubaciti i megapopularne televizijske likove, kao što su Batman, Bart Simpson, Gandalf i Doctor Who. "Moramo ići u korak s tehnologijom, tako da smo stalno prisutni u okruženju u kojem se djeca žele igrati", komentirao je Goodwin te rekao kako su zabilježili dvoznamenkasti porast prodaje u Europi, SAD-u i Aziji, tvrdi Financial Times.

No, ipak za proizvođače igračaka odlučujuća je druga polovica godine – osobito nekoliko tjedana prije Božića – kada se Lego nada novom porastu, zbog puštanja Star Wars i The Force Awakens filmova u prosincu. Inače Lego je ime dobio kombinacijom danskih riječi Leg i Godt, što znači "lijepo se igraj". Prve Lego kockice bile su drvene, a napravljene su 1949. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close