Njemački Daimler – proizvođač Mercedesa – kupio je aplikaciju za pametne telefone myTaxi po za sada nepoznatoj cijeni.
Aplikacija omogućuje korisnicima taksi usluga da kontaktiraju izravno taksiste. Za razliku od Ubera, myTaxi je koncept koji surađuje s već postojećim taksi udrugama i njihovim pozivnim centrima.Osim što će im donijeti godišnje prihode od 100 milijuna eura, ulazak Daimlera u svijet taksi-aplikacija označava prilagodbu auto-industrije novim trendovima. Naime, statistike pokazuju kako se sve manje mlađih ljudi odlučuje na kupnju automobila. Prema podacima njemačkog Centra za istraživanje automobilske industrije, lani je svega 27 posto ljudi mlađih od 45 godina kupilo novi automobil. Interes za posjedovanje automobila posebno opada u velikim gradovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu