Francuski Renault ostvario je 3,2 posto rasta globalne prodaje u protekloj godini. Ovom proizvođaču automobila solidan plus u najvećoj je mjeri osigurala Dacia – brend povoljnih vozila čija popularnost već dugo raste i koji je u proteklih 12 mjeseci zabilježio prodajni skok od čak 19,1 posto.
Renault je, ukupno gledano, lani prodao 2,7 milijuna vozila od čega se 511.465 ili 18,9 posto odnosi upravo na Daciu. U kompaniji ipak napominju da problemi na ruskom, argentinskom i brazilskom tržištu znatno "pritišću" prošlogodišnje poslovne rezultate. Kad je u pitanju najveće Renaultovo tržište Europa, zabilježen je rast prodaje od 17,6 posto. Na domaćem francuskom tržištu prodano je 577,601 automobila što je u odnosu na prethodnu godinu povećanje od 5.5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu