Crna Gora promovira turizam kroz Viber

Autor: Poslovni dnevnik , 18. svibanj 2016. u 21:59
Viber ima velik broj korisnika na tržištima koja su važna za Crnu Goru

Predstavljanje putem Vibera omogućit će bržu i jeftiniju komunikaciju između potencijalnih turista i turističke industrije, kao i među gostima koji dođu u Crnu Goru.

Suradnja crnogorskih turističkih institucija i kompanije Viber može pridonijeti promociji turističke ponude i boljoj vidljivosti destinacije, ocijenila je Svetlana Tomković, predstavnica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTO), prenosi agencija Mina Business.

Preme njenim riječima, Viber ima veliki broj korisnika na emitivnim turističkim tržištima koja su vrlo značajna za Crnu Goru. "Promocija putem ovog servisa omogućit će bržu i jeftiniju komunikaciju između potencijalnih turista i turističke industrije, kao i među gostima koji dođu u Crnu Goru", navela je Tomković. Jelena Rađenović, direktorica Turističke organzacije (TO) Budva, rekla je da je suradnja Budve s Viberom, koja traje nekoliko godina, rezultirala velikim projektima.

"Pregovori o pokretanju prvog javnog chata u Crnoj Gori počeli su prošle godine i već u prosincu je proradio u Budvi. Danas taj javni chat ima oko četiri tisuće pratitelja, što je velik uspjeh", rekla je Rađenović. Na javnom chatu mogu se naći sve korisne informacije o ponudi budvanske rivijere, uključujući zbivanja u gradu, cijene u hotelima i specijalni aranžmani. Atanas Rajkov, glavni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu, rekao je kako će omogućiti da se kroz Viber ostvari komunikacija između ponuđača usluga i korisnika. 

Komentirajte prvi

New Report

Close