Kompanija Coca-Cola kupila je tvornicu mineralne vode Knjaz Miloš i tako osvojila 40 posto srpskog tržišta mineralnih voda, piše Alo!.
Najpoznatiji brend Knjaz Miloša voda Rosa ima udjel na tržištu od oko 15,7 posto, a kompanija ima 25 posto udjela na tržištu mineralnih voda u Srbiji.
Kompanija Knjaz Miloš bila je četiri godine u vlasništvu investicijskog fonda Mid Europa Partners, koji ga je preuzeo početkom 2015. od Salforda, u čijem vlasništvu je bio deset godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu