Do prije nekoliko godina potpuno nezamislivo danas je realnost – Coca-Cola je krenula s prodajom svog mlijeka.
Na policama američkih trgovina Fairlife mlijeko, kako je nazvan ovaj Coca-Colin mliječni brend, nalazi se od utorka, a cijena nije nimalo popularna. Naime, boca od 1,5 litre košta 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre. Kompanija daleko višu cijenu opravdava činjenicom da Fairlife spada u premium brend, a mlijeko sadrži 50 posto više bjelančevina i 30 posto više kalcija u odnosu na ostala mlijeka te upola manje šećera. Međutim, zbog tog nutritivnog sastava dio američke javnosti već je "Milka-Colu" prozvao Frankenstein mlijeko. Inače, ulazak u mliječni biznis proizvođača možda i najpoznatijeg gaziranog pića na svijetu i nije veliko iznenađenje.
Valja podsjetiti da je Sandy Douglas, glavni direktor za segment potrošača, još lani najavio veliku investiciju kompanije u mliječni segment. Coca-Cola ne očekuje dobit od Fairlifea u prvih nekoliko godina, ali se nada da će kasnije mliječni biznis ojačati ukupnu prodaju koja je pod sve većim pritiskom okretanja leđa potrošača nezdravoj hrani. No, u SAD-u je lani pala i prodaja mlijeka, i to za tri posto. Coca-Colino mlijeko za sada se neće prodavati u Europi, ali nije isključeno da se kroz nekoliko godina nađe i na policama europskih trgovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_smijeh] [emo_smijeh] [emo_smijeh]
Jel gazirano?
Uključite se u raspravu