Coca-Cola lansirala nove okuse, teško ih je definirati

Autor: Poslovni.hr , 05. travanj 2022. u 10:35
Foto: Pixabay

Byte je nakon Starlighta drugi napitak iz Coca-Cola Creations, novog odjela za inovacije

Prošlog mjeseca, Coca-Cola je najavila novi limited edition napitak: Coca-Cola Starlight, crvenu verziju kultnog gaziranog pića s okusom ‘inspiriranim svemirom’. Sada je ova tvrtka nadogradila svoj portfelj s još jednom neobičnom ponudom: Coca-Cola Zero Sugar Byte, novim okusom koji bi trebao imati okus poput – piksela, piše CNN Business.

“Coca-Cola Zero Sugar Byte čini neopipljivi okus piksela opipljivim”, rekla je Oana Vlad, viša direktorica strategije u Coca-Coli za CNN Business. Kako objašnjava, to je “okus Coca-Cole koji poznajete i volite sa svijetlim elementima i osvježavajućim završetkom”.

Byte je nakon već spomenutog Starlighta drugi napitak iz Coca-Cola Creations, novog odjela za inovacije. Naime, tvrtka je prije nekoliko godina odlučila ukinuti polovicu svog portfelja, izbacivši neka zastarjela, ali omiljena pića, uključujući Tab. Od tada se gigant gaziranih pića usredotočio na promicanje svog temeljnog proizvoda, Coca-Cole što naravno uključuje i osmišljavanje kreativnih okusa i pokretanje intrigantnih marketinških kampanja. To također znači dopustiti kupcima da budu dio zagonetke o tome kakav je zapravo okus novog proizvoda. Kako kaže Vlad, reakcija tržišta na  novitet – Starlight, bila je vrlo dobra.

“Mnogo je rasprava i nagađanja o njegovom tajanstvenom svemirskom okusu, a naši fanovi su zaintrigirani. Upravo taj apstraktni opis okusa daje priliku za rasprave “, poručuje Vlad.

Byte, najnoviji proizvod Coca Cole koji će uskoro doći na police u SAD-u povezan je s gamerima. Naime, Byte je postojao online i prije nego što je postojao u stvarnom životu jer se proizvod globalno pojavio krajem ožujka na otoku u video igrici Fortnite. Otok, nazvan Pixel Point, stvorili su Coca-Cola i njezin partner PWR, koji stvara virtualna iskustva unutar Fortnitea. Brendovi pića već se dugo oglašavaju indirektno, ali s više tvrtki koje ulaze u tu utrku konkurencija postaje jača.

“Vjerujemo da je važno biti prisutan u prostorima gdje igrači igraju”, kaže Vlad i napominje kako Coca-Cola već dugo podržava gejming zajednicu te kako tvrtka ima partnerstvo s Riot Games, developerom videoigara.

Kupci iz SAD-a moći će kupiti Byte online od 2. svibnja do isteka zaliha, a bit će dostupan za prodaju u nekim zemljama Latinske Amerike te u Kini.

Komentirajte prvi

New Report

Close