Brendovi AC Fooda osvajaju Ameriku

Autor: Poslovni dnevnik , 22. studeni 2018. u 14:36
AC Food izvozi u Hrvatsku i zemlje u regiji, na Bliski istok i u Australiju

BiH kompanija treći put ove godine isporučila je svoje proizvode na tržište SAD-a.

Ove godine BiH kompanija AC Food treći put, na zahtjev kupca, šalje svoje proizvode i dobro poznate brendove na tržište Sjedinjenih Američkih Država, javlja Indikator.ba. 

Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, osim Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kave Emina mljevene na kamenim mlinovima, ali i kiselog programa za kojeg vlada veliko zanimanje.  Iz kompanije AC Food ističu da su reakcije kupaca odlične jer su prepoznali da je riječ o proizvodima koji imaju potencijal i koji na tom tržištu nemaju sličnu konkurenciju. 

"Imamo povratne informacije koje se odnose na veliko zadovoljstvo potrošača u Sjedinjenim Američkim Državama. Kupci su prezadovoljni kvalitetom naših proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde.

Naši brendovi pozicionirani su na policama velikog broja prodajnih objekata. Tržište nam je otvoreno i napravili smo sistem izvoza koji u cijelosti funkcionira pouzdano.

U sljedećem razdoblju planiramo novu isporuku većih količina. Sretni smo zbog činjenice da su kupci i potrošači prepoznali neporecivu kakvoću i da su reakcije više nego pozitivne", kaže Ševal Delić, direktor kompanije AC Food. 

Osim SAD-a, AC Food iz Velike Kladuše izvozi svoje proizvode i u Hrvatsku, Irak, Srbiju, na Kosovo, u Crnu Goru, Makedoniju, Australiju, Sloveniju i Austriju.

Komentirajte prvi

New Report

Close