Ove godine BiH kompanija AC Food treći put, na zahtjev kupca, šalje svoje proizvode i dobro poznate brendove na tržište Sjedinjenih Američkih Država, javlja Indikator.ba.
Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, osim Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kave Emina mljevene na kamenim mlinovima, ali i kiselog programa za kojeg vlada veliko zanimanje. Iz kompanije AC Food ističu da su reakcije kupaca odlične jer su prepoznali da je riječ o proizvodima koji imaju potencijal i koji na tom tržištu nemaju sličnu konkurenciju.
"Imamo povratne informacije koje se odnose na veliko zadovoljstvo potrošača u Sjedinjenim Američkim Državama. Kupci su prezadovoljni kvalitetom naših proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde.
Naši brendovi pozicionirani su na policama velikog broja prodajnih objekata. Tržište nam je otvoreno i napravili smo sistem izvoza koji u cijelosti funkcionira pouzdano.
U sljedećem razdoblju planiramo novu isporuku većih količina. Sretni smo zbog činjenice da su kupci i potrošači prepoznali neporecivu kakvoću i da su reakcije više nego pozitivne", kaže Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.
Osim SAD-a, AC Food iz Velike Kladuše izvozi svoje proizvode i u Hrvatsku, Irak, Srbiju, na Kosovo, u Crnu Goru, Makedoniju, Australiju, Sloveniju i Austriju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu