Bovec polazište za jadranske otoke?

Autor: Poslovni dnevnik , 20. svibanj 2018. u 22:00
Aviofun u ponudi ima i skokove padobranom

Ivan Kralj nakon prodaje tvornice oružja Arex Česima uložio je u tvrtku poznatog slovenskog zrakoplovca koja upravlja aerodromom Bovec.

Ivan Kralj, koji je prodao Česima Arex, najveću slovensku tvrtku za proizvodnju oružja, pronašao je novi poslovni poduhvat, javlja portal Siol.net.

Nakon što je s ruskim ulagačima u Dolenjskoj počeo proizvoditi kavijar, Kralj je odlučio kombinirati svoju ljubav prema zrakoplovstvu i poduzetništvu, te se bacio na zrakoplovni turizam. Koliko je češka tvrtka RSCB Defense platila za Arex nije službeno poznato. Prema ostupnim podacima, Ivan Kralj mogao je dobiti najmanje 10 milijuna eura, tvrdi Siol.net.

Ponovno prijevoz putnika
Povezao se s Damijanom Cehnerom, jednim od najpoznatijih slovenskih zrakoplovaca, u čijoj je tvrtki Aviofun, koja upravlja aerodromom Bovec, stekao 50% udjela. Aviofun se bavi zrakoplovostvom, skokovima padobranom i pilotskim treninzima, a u svojoj floti ima zrakoplove tipa Pilatus, Cessna i Tecnam. Prošle godine tvrtka je ostvarila gotovo 600 tisuća eura prihoda i 25 tisuća eura neto dobiti. Kralj i Cehner imaju velike planove, ponovno će započeti sa zračnim prijevozom putnika na kraće udaljenosti, a također žele preuzeti upravljanje drugim zračnim lukama u Sloveniji ili Hrvatskoj. 

 

600 tisuća

eura prihoda ostvario je prošle godine Aviofun

"Kada se brod usidri u Luci Kopar i iskrca putnika, oni nemaju vremena za izlete po Slovenije. Zašto ih ne bi s aerodroma u Portorožu prevezli u Bovec, gdje mogu razgledati planine. Let bi trajao 15 ili 20 minuta", objasnio je Cehner. Takav prijevoz stajao bi oko 50 eura. Prisutnost Aviofuna u Bovecu je dobrodošla za lokalne ugostiteljske objekte i one koji nude turističke sadržaje. "Bovec samo zbog nas ima dvije tisuće dodatnih noćenja godišnje", rekao je Cehner.

Birokratske smetnje
Kralj i Cehner imaju velika očekivanja i od ulaska Hrvatske u schengenski prostor, što bi im omogućilo redovite letove s polazištem u Bovecu do otoka na Jadranu, što sada otežava birokracija. U Hrvatskoj su im više puta nudili da preuzmu upravljanje nekom od zračnih luka, primjerice na Braču, i pruže dodatnu turističku ponudu, a slično je i u Sloveniji. 

Komentirajte prvi

New Report

Close