BMW je u ponedjeljak predstavio novi, štedljivi Mini treće generacije, u vrijeme kada najveći svjetski proizvođač luksuznih automobila nastoji zadržati vodeću ulogu u isplativom segmentu kompaktnih vozila.
Mini s troja vrata BMW je predstavio u tvornici u Cowleyu u Oxfordu, na 107. obljetnicu rođenja dizajnera prvog Minija Alexa Issogonisa.
Cijena osnovnog modela novog Minija bit će 21.700 dolara.
Opisujući novi Mini kao "originalan i drzak", jedan od direktora BMW-a Peter Schwarzenbauer rekao je da cilja na "moderne mlade ljude" i stare ljubitelje Minija.
Prethodna generacija BMW-ova Minija pokrenuta je 2007.
Mini Morris ušao je u legendu čim se 1959. prvi puta našao u prodaji, kao svojevrsni britanski odgovor na njemačku Bubu. Mini je popularnost zadržao i pošto je BMW 2001. preuzeo i obnovio brend.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu