Nakon tri godine gradnje napokon su ovoga tjedna uzletjeli zrakoplovi s novoga terminala Zračne luke Franjo Tuđman u Zagrebu, a sigurno je da neće slijetati na berlinski aerodrom Brandenburg Willy Brandt (BER).
Ta se zračna luka, planirana kao glavna u njemačkom glavnom gradu (postoje još Tegel i Schönefeld, Templehof je zatvoren 2008.) gradi još od 2006., jedan od podizvođača je i zagrebački Viadukt, troškovi izgradnje popeli su se već na 5 milijardi eura (za ilustraciju, zagrebačka je napravljena za 300 milijuna!), i još se čeka na prvi let. Willy Brandt je, iše Bild, trebao biti otvoren još u srpnju 2012. i tako preuzeti većinu zračnog prometa u i za Berlin, no problemi na gradilištu nadjenuli su mu nadimak Čudovište, koje, čini se, proždire previše.
Sad bi moglo biti i premalo za putnike, kojih, prema planu, godišnje može opslužiti oko 27 milijuna, a Schönefeld i Tegel lani su ih skupa primili 33 milijuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu