U Beču je započela proizvodnja novih potpuno automatiziranih vlakova podzemne željeznice koji bi od 2022. trebali prometovati novoizgrađenom bečkom linijom metroa U5.
90 posto
materijala koji se koristi u izradi bečkog metroa može se reciklirati
Isporuka prvih vlakova koji se proizvode u Siemensovim pogonima u bečkom Simmeringu trebala bi biti drugom polovicom 2020. Vlakovi će potom tijekom 2021. biti testirani na drugim linijama bečke podzemne željeznice, no bez putnika. Prvi putnici novim bi se vlakovima trebali provozati tek 2022. Kako iz bečke gradske uprave ističu, novi potpuno automatizirani vlakovi kakvi već prometuju Parizom i Barcelonom nisu samo sigurniji za putnike zbog zaštitnih ograda na samim stanicama metroa, nego su i bitno ulaganje u zaštitu okoliša. Oko 90 posto materijala koji se koristi u izradi bečkih vlakova može se reciklirati. Rasvjeta vlakova te sustav grijanja i klimatizacije omogućit će nizak stupanj potrošnje energije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu