Shein je najčešće preuzimana aplikacija za kupovinu u južnoafričkoj Google Play prodavnici. Ovaj modni brend sa sjedištem u Singapuru, pokrenut je u zemlji na krajnjem jugu afričkog kontinenta tijekom pandemije covida 19.
Od tada se širi uglavnom po preporuci kupaca, i nudi popuste onima koji prvi put nešto kupe kod njih. To je već izazvalo pometnju da su lokalni trgovci pomalo uplašeni i regulatori istražuju je li brend iskoristio rupe u porezu na uvoz prilikom slanja paketa kupcima, piše Bloomberg, a prenosi B92.
Tahira Kumalo, 24-godišnja recepcionerka u Johannesburgu, kaže da sada svu svoju odeću kupuje preko interneta i da je Shein brend kojem se stalno vraća, namamljena konkurentnim cijenama, modom u trendu i brzinom isporuke.
“Shein nudi zaista dobre popuste i ne čekam dugo da moje pošiljke stignu”, rekla je ona i dodala da se od pandemije tehnologija poboljšala i da može udobno da kupuje iz svog doma, prenosi Capital.
Shein, osnovan u Kini, stječe uporište na tržištu e-trgovine u nastajanju u najindustrijaliziranijoj zemlji u Africi i približava se američkim gigantima Walmartu i Amazonu koji žele učiniti isto.
Ulaz globalnih trgovaca na malo u Južnu Afriku dolazi u trenutku kada antimonopolski regulator u zemlji ispituje kako se formuliraju cijene e-trgovine i dok se zemlja bori s nepravilnim snabdijevanjem električnom energijom što ozbiljno ometa ekonomski rast.
“Dok privreda Južne Afrike trenutno posustaje, dolazak velikih igrača pokazuje potencijal koji se nalazi na ovom tržištu”, rekao je Alek Abraham, analitičar u Sasfin Securitiesu u Johannesburgu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu