Azija ‘opijena’ konjakom Remy Martin

Autor: Poslovni.hr , 10. lipanj 2018. u 12:40
Operativna dobit odjela konjaka rasla 10 posto, Foto: Reuters

Francuski Remy Cointreau zabilježio skok prodaje u Kini, Japanu i Singapuru.

Francuski proizvođač žestokih pića grupa Remy Cointreau izvijestio je u četvrtak o znatno manjoj neto dobiti u poslovnoj godini 2017./2018. zbog visoke usporedive osnovice u prošloj godini dok im je operativnu dobit podigla snažna potražnja u Kini, Singapuru i Japanu.

U financijskoj godini koja je završila u ožujku grupa je zabilježila 22,1 posto nižu neto dobit, od 148,2 milijuna eura. Odjel koji proizvodi konjak Remy Martin zabilježio je skok operativne dobiti za 10,4 posto, što u kompaniji objašnjavaju “sjajnim rezultatima u regiji Azije i Pacifika”, uglavnom u Kini, Singapuru i Japanu.

U odjelu likera i žestokih pića operativna dobit potonula je 25,5 posto, dijelom zbog izdvajanja rezultata Passoae. Operativna dobit porasla im je u netom završenoj poslovnoj godini 4,7 posto, na 236,8 milijuna eura. Prihodi na razini grupe povećani su 2,9 posto, na 1,13 milijardi eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close