Audi je novi kralj luksuza. Toj Volkswagenovoj marki pošlo je za rukom nadmašiti prodaju rivalskog Mercedes-Benza u siječnju, ostvareni rezultati su za 10 posto bolji nego u prethodnom mjesecu budući da je Audi prodao 137.700 vozila.
Na vodećem kineskom tržištu prodaja je porasla čak 15 posto unatoč usporavanju tamošnje potražnje. I u Europi je zabilježen zavidan rast od 13 posto i to usprkos padu od čak 13 posto na ruskom tržištu. "Godina je za Audi počela izvrsno iako su globalne gospodarske prilike nesigurne", izjavio je nakon objave siječanjskih rezultata šef prodaje Audija Luca de Meo dodavši na je siječanjska prodaja dobar temelj za rast ukupnih prodajnih rezultata u ovoj godini. Što se tiče prednosti nad Mercedesom, analitičari tvrde da bi ona mogla dosegnuti 178.000 do 2020. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu