Audi revidira naniže prodajni plan u Kini

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 16. srpanj 2015. u 21:59
Novi prodajni cilj za kinesko tržište Audi će objaviti prilikom predstavljanja kvartalnih rezultata 30. srpnja

Novi prodajni cilj za kinesko tržište Audi će objaviti prilikom predstavljanja kvartalnih rezultata 30. srpnja.

Njemački Audi odustaje od plana prodaje 600 tisuća automobila ove godine na svom najvećem tržištu – Kini, unatoč ranijim ambicioznim najavama. Iako je riječ o najprodavanijem proizvođaču luksuznih automobila u Kini, zbog usporavanja kineskog gospodarskog rasta i uslijed pada cijena kineskih dionica, Audijeve su isporuke u lipnju pale za gotovo šest posto.

Novi prodajni cilj za kinesko tržište Audi će objaviti prilikom predstavljanja kvartalnih rezultata 30. srpnja, tvrde upućeni izvori Bloomberga. S druge strane, BMW-ova je prodaja u Kini pala za 0,1 posto, pa je najavljeno kako će i BMW usporiti plan prodaje. Mercedes pak bilježi skok prodaje od 40 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close