Njemački Audi odustaje od plana prodaje 600 tisuća automobila ove godine na svom najvećem tržištu – Kini, unatoč ranijim ambicioznim najavama. Iako je riječ o najprodavanijem proizvođaču luksuznih automobila u Kini, zbog usporavanja kineskog gospodarskog rasta i uslijed pada cijena kineskih dionica, Audijeve su isporuke u lipnju pale za gotovo šest posto.
Novi prodajni cilj za kinesko tržište Audi će objaviti prilikom predstavljanja kvartalnih rezultata 30. srpnja, tvrde upućeni izvori Bloomberga. S druge strane, BMW-ova je prodaja u Kini pala za 0,1 posto, pa je najavljeno kako će i BMW usporiti plan prodaje. Mercedes pak bilježi skok prodaje od 40 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu