Nogometni klub Bayern koji je 24 puta osvojio titulu njemačkog prvaka namjerava krenuti putem Manchester Uniteda i Real Madrida i proširiti bazu navijača u Aziji i SAD-u.
Klub se pri tome oslanja na svoje sponzore, izjavio je u intervjuu Bloombergu direktor FC Bayerna Karl-Heinz Rummenigge. Tijekom kineske turneje 2012. menadžeri kluba slušali su predavanje o poslovanju u toj zemlji od kineskog predstavnika Volkswagena, a njemačka pošta je logistički partner za prodaju dresova navijačima. "S Deutsche Post/DHL-om dresovi mogu biti u Pekingu za dva dana", kaže Rummenigge. Tu je i podrška Audia i Allianza koji drže po 8,5 posto udjela u klubu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu