Audi 2013. najpopularniji luksuzni brend u regiji

Autor: Darko Bičak , 20. siječanj 2014. u 22:00
U Hrvatskoj je lani prodan 1021 Audijev automobil/ Dalibor Urukalović/PIXSELL

Sve zemlje okruženja, osim Slovenije, bilježe daljniji pad prodaje svih vrsta automobila.

Iako je najmanje, slovensko tržište automobila najveće je u regiji. Prema podacima britanske autoagencije Jato Dynamics, slovensko je tržište lani progutalo 51.746 automobila.

U odnosu na godinu prije, kada je prodano 48.648 auutomobila, vidljiv je znatan oporavak tržišta. U drugim zemljama i dalje se ne nazire izlazak iz krize jer je u 2013. tržište dodatno palo. Hrvatska je lani prodala 27.909 automobila, u odnosu na 31.326 u 2012. godini. U Srbiji je prodano 21.889 novih automobila, a godinu prije 28.795. Bosna i Hercegovina također već godinama bilježi pad prodaje, koji je za 2013. godinu, iako za tu zemlju još ne postoje službeni podaci, bio manje od 8000 novih vozila.

Zanimljiva je i Jatova analiza segmenta luksuznih vozila, osobito njemačkoga trojca Mercedes, Audi i BMW. I tu prednjači najbogatija Slovenija sa 3529 automobila, a što je za 29 automobila više nego 2012. Najviše se prodavao BMW (1413 automobila), Audi (1314) te Mercedes (802). Hrvatska je i u ovom segmentu na drugom mjestu sa 2307 takvih automobila. U našoj je zemlji bio najpopularniji Audi (1021). Slijedi BMW sa 781 te Mercedes sa 505 automobila. U Srbiji su prodana 1332 luksuzna automobila iz spomenute trojke, a vodeći je Audi sa 520 vozila. Slijede Mercedes sa 420 i BMW sa 392 automobila. U BiH je 2012. prodano 336 Audija, 204 Mercedesa i 143 BMW-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close