Istraživanje brendova robe široke potrošnje koje je provela kompanija Valicon u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji pokazalo je da je Coca-Cola novi vodeći brend na listi, te da su regionalni brendovi gotovo sustigli globalne u zastupljenosti.
Coca-Cola je zamijenila pozicije s Milkom, prošlogodišnjim liderom, koji sada postaje drugi najjači brend, dok treće mjesto pripada Cedeviti, koja je preuzela prošlogodišnju poziciju od Vegete. Chipsy čips, Kiki bomboni i Sprite bezalkoholno gazirano piće također su ušli među 25 brendova. Chipsy, originalni srpski brend čipsa popravio je svoju poziciju u Sloveniji i Hrvatskoj te na temelju toga povećao i svoj regionalni uspjeh. Taj rezultat je najveći skok među svim izstraživanim brendovima – s pozicije 26. Chipsy je dosegnuo poziciju broj 13.
Drugi brend koja je napravio veliki skok je pasta za zube Colgate koja je prošlogodišnji plasman na 21. mjesto zamijenila 11. mjestom ove godine. U Bosni i Hercegovini su dvije regionalne marke ušle u prvih 10 – Chipsy i Pardon, a Argeta i dalje ostaje lokalni lider. U Sloveniji je Donat Mg ušao među 10 brendova, dok je Barcaffe zadržao svoju vodeću poziciju. U Hrvatskoj je Jana i dalje vodeći brend na tržištu, a Domaćica (Kraš) je novi među top 10 ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu