Najnoviji Appleov proizvod već je podijelio javnost, a dio analitičara sumnja da će Apple Watch požnjeti uspjeh kao iPhone.
Predstavljen u ponedjeljak, Appleov ručni sat ulazi iz tehnološkog u segment luksuzne robe. To posebno vrijedi za najskuplju, pozlaćenu Edition verziju čija cijena počinje s vrtoglavih 10.000 dolara. "Pravo je pitanje može li Apple prodati tu stvar kao modni dodatak", kaže za Bloomberg Jan Kniffen, izvršni direktor konzultantske tvrtke u maloprodaji, J. Rogers Kniffen. "Apple je tehnološki brend, a to nisu isti kupci", dodaje Kniffen.
Najskuplja verzija s 18-karatnom pozlatom privlači najviše skepse jer analitičari smatraju kako nije pravi takmac etabliranim proizvođačima satova, poput Rolexa ili Cartiera. Međutim, s jeftinijim verzijama od početnih 349 do 549 dolara Apple cilja na kupce kojima treba još jedna tehnološka spravica za snalaženje u umreženu svijetu. Komunicirati samo jednim dodirom, kupovati namirnice, prijaviti se na let, naručiti taksi – sve to Apple Watch čini još jednostavnijim. Scott Galloway, profesor marketinga na njujorškoj Stern School of Bussines smatra kako će se Watch suočiti s masom kritika ako ne pokaže istinsku uporabnu vrijednost. Galloway se osvrnuo i na predstavljanje za koje je Apple angažirao supermodel Christy Turlington Burns. "Transformacija u luksuzni brend time je kompletna", kazao je Galloway.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu