Drugi najveći svjetski pivar, nizozemski Heineken, nije uspio ostvariti prognoze dobiti za prvo polugodište jer su viši troškovi proizvodnje poništili pozitivan efekt više prodaje piva.
Operativna dobit od siječnja do kraja lipnja porasla je tek 0,3 posto na 1,78 milijardi eura dok su analitičari očekivali 1,92 milijarde eura.
U prvom polugodištu rast prodaje zabilježen je u svim regijama, osim u Europi gdje se prodaja morala nositi s većim lanjskim volumenom zbog svjetskog nogometnog prvenstva, a svoj obol dalo je i loše vrijeme.
Posebno snažan rast prodaje zabilježen je u Vijetnamu. No, troškovi proizvodnje porasli su za 8,5 posto, ponajviše aluminijska ambalaža.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu