Ambalaža stanjila dobit Heinekena

Autor: Tomislav Pili , 29. srpanj 2019. u 21:59
Operativna dobit dosegla 1,78 milijardi eura, a očekivalo se 1,92 milijarde eura/REUTERS

Prvo polugodište.

Drugi najveći svjetski pivar, nizozemski Heineken, nije uspio ostvariti prognoze dobiti za prvo polugodište jer su viši troškovi proizvodnje poništili pozitivan efekt više prodaje piva.

Operativna dobit od siječnja do kraja lipnja porasla je tek 0,3 posto na 1,78 milijardi eura dok su analitičari očekivali 1,92 milijarde eura.

U prvom polugodištu rast prodaje zabilježen je u svim regijama, osim u Europi gdje se prodaja morala nositi s većim lanjskim volumenom zbog svjetskog nogometnog prvenstva, a svoj obol dalo je i loše vrijeme.

Posebno snažan rast prodaje zabilježen je u Vijetnamu. No, troškovi proizvodnje porasli su za 8,5 posto, ponajviše aluminijska ambalaža. 

Komentirajte prvi

New Report

Close