Američki div Amazon smanjuje obujam poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internetske trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe i JD.coma.
Reuters je prvi izvijestio da Amazon planira do sredine srpnja zatvoriti maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredotočio na unosnije poslove prodaje inozemne robe i usluga u oblaku.
Potrošači će od 18. srpnja na Amazon.cn-u umjesto ponude kineskih trgovaca moći vidjeti ponudu Amazonove globalne trgovine, navodi BBC.
Amazon.cn nastao je na temeljima kineske trgovine knjiga, glazbe i videa Joyo.com, kojeg je Amazon kupio 2004. za 75 milijuna dolara i promijenio mu ime 2007. godine. Kompanija se teško nosila s konkurencijom. dominantnih igrača poput JD.coma i Alibabinog Tmalla.
Povlačenje s tržišta drugog gospodarstva svijeta vremenski se poklopilo s velikim Amazonovim ulaganjima u Indiju. Iz Amazona su najavili da će u internetsku trgovinu u toj zemlji uložiti 5,5 milijardi dolara.
Konkurencija u Indiji bit će im lokalna kompanija Flipkart, koja je prošle godine pokrenula hindsku verziju svoje mobilne web stranice i aplikaciju za pametne telefone kako bi privukla milijune novih korisnika u toj zemlji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu