Prvi puta u povijesti kompanije iz Silicijske doline na neizravan su način nagrađene najcjenjenijom filmskom nagradom Oscar. Amazon i Netflix tako su u nedjelju osvojili čak četiri Oscara.
Nagrada Američke akademije za filmske umjetnosti u kategoriji glavne muške uloge pripala je Caseyu Afflecku za film Manchester by the Sea iza kojeg stoji Amazon Studios, filmska podružnica internetskog trgovca. Film je nagrađen i za najbolji scenarij. Amazonovo ime "vrti" se i oko najboljeg stranog filma, iranskog Prodavača. Taj film Amazon distribuira u SAD-u i Kanadi. Netflix je pak trijumfirao u kategoriji najboljeg dokumentarnog filma. Oscar je dodijeljen 40-minutnom filmu Bijele kacige koji govori o spasiocima civilne zaštite u ratom zahvaćenoj Siriji.
Amazon i Netflix dobivanje Oscara mogu dobro iskoristiti u marketinške svrhe kako bi privukli dodatne pretplatnike. "Ovo će ih učiniti prvom pretplatničkom destinacijom za filmske obožavatelje", smatra Paul Dergarabedian, stariji analitičar medija u comScore, prenosi Reuters. Amazon je otkupio prava na film Manchester by the Sea za 10 milijuna dolara na Sundance filmskom festivalu.
Film je do sada u američkim kinima zaradio gotovo 47 milijuna dolara, a za nekoliko mjeseci pojavit će se na Amazon Prime televizijskom kanalu. Naime, nije neobično da osvajanje nagrade Oscar potakne gledanost nekog filma, kako u kinima tako i kroz distribuciju DVD-a ili pretplatničkih kanala. Tako je lanjski najbolji film, Spotlight, u američkim i kanadskim kinima zaradio dodatnih šest milijuna dolara nakon dobivanja Oscara. Najbolji ovogodišnji film, Mjesečina, do sada je zaradio 22 milijuna dolara, najmanje među nominiranima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu