Alibaba, najveća internetska trgovina u Kini, ulaže 10 milijardi juana u gradnju 1000 distibutivnih centara na razini države, te u 100.000 postaja za dostavu robe u kineskim selima, piše Wall Street Journal. Prema navodima maeričkog dnevnog lista Alibaba trenutno u Kini posjeduje 63 velika distributivna centra i oko 1800 centara za dostavu u selima.
Veliko ulaganje u distributivne centre posibice one manje u ruralnim krajevima pokušaj je kompanije da popravi poslovni rezultat. Cilje je dostava do sela traje svega dan duže nego do bilo kojega urbanog dijela Kine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu