Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International objavio je početkom tjedna da će surađivati s kineskom kompanijom Alibaba kako bi u svoje hotele usmjerio sve veći broj Kineza koji putuju u inozemstvo.
Marriott je objavio da će joint venture s Alibabom omogućiti kineskim turistima rezervaciju soba u Marriottovim hotelima putem internetske platforme Fliggy. Kako je pojasnila glavna komercijalna direktorica Marriotta, Stephanie Linnartz, putem Fliggyja gosti iz Kine moći će se upisati u Marriottov program nagrađivanja te dobiti cijene posebno za članove tog programa. Osim toga, dvije su kompanije navele kako će se rezervirane sobe moći platiti putem Alipaya, Alibabina internetskog servisa za plaćanja.
Dvije kompanije procjenjuju kako će u sljedećih pet godina kineski turisti ostvarivati 700 milijuna noćenja. Marriottov fokus je na kineskim turistima koji putuju u inozemstvo, pojasnila je Linnartz. Od 30 Marriottovih hotelskih brendova, njih 22 prisutno je u Kini. U toj državi kompanija ima više od 300 hotela. Važnost kineskog tržišta za Marriott je postala naglašenija nakon kupnje Starwood Hotelsa koji je prisutniji u Kini, pojasnila je Linnartz. Analitičar Evercore ISI-ja Rich Hightower smatra da kinesko tržištu u dugom roku pruža golemu priliku za kompanije koje ciljaju kineske turiste koji putuju u inozemstvo, ali i unutar zemlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu