Veliki maloprodajni lanac uz pad udjela na tržištu ukida i uslugu ‘klikni i preuzmi’

Autor: Domagoj Puljizović , 16. kolovoz 2024. u 13:07
Foto: unsplash

Online kupovina dosegla je vrhunac tijekom pandemije dosegavši udio od 15%.

Aldi UK, četvrta najveća maloprodajna grupacija u Velikoj Britaniji, ukinut će uslugu “klikni i preuzmi” koju je uvela na vrhuncu pandemije, objavili su iz kompanije.

Uslugu “klikni i preuzmi” Aldi UK pokrenuo je u rujnu 2020. kako bi odgovorio na porast kupnje namirnica putem interneta tijekom pandemije koronavirusa. Ta usluga trenutačno je dostupna u 174 od ukupno 1020 Aldijeve trgovine u Velikoj Britaniji, no 18. kolovoza bit će ugašena, piše Reuters.

Pad od 20 poena
Za razliku od svojih rivala, tržišnog lidera Tescoa, Sainsbury’sa, Asde i Morrisonsa, Aldi ne nudi uslugu dostave na kućnu adresu. Udio online kupovine u britanskom tržištu namirnica bio je oko 7% prije početka pandemije 2020. Vrhunac od oko 15% dosegnuo je tijekom pandemije, da bi se sada stabilizirao na nešto ispod 13%.

Brzo širenje Aldija i Lidla u Velikoj Britaniji u posljednja dva desetljeća redefiniralo je tamošnji krajolik supermarketa i prisililo tradicionalne trgovce da se međusobno intenzivnije natječu. No, najnoviji podaci iz industrije pokazali su da je udio Aldija na tržištu u Ujedinjenom Kraljevstvu lagano opao.

U razdoblju od 12 tjedana do 4. kolovoza iznosio je 10%, što predstavlja pad od 20 osnovnih poena u odnosu na prethodnu godinu, prema podacima koje je objavio istraživač tržišta Kantar.

Najnoviji industrijski podaci pokazuju da je udio Aldija na tržištu u Ujedinjenom Kraljevstvu blago opao. U razdoblju od 12 tjedana zaključno s 4. kolovoza, udio mu je s 10,2 skliznuo na 10%, što je smanjenje od 20 osnovnih poena u odnosu na prethodnu godinu, prema informacijama koje je u utorak objavio istraživač tržišta Kantar.

Podsjetimo, u srpnju je inflacija cijena hrane u Ujedinjenom Kraljevstvu porasla na 1,8%, što je blago povećanje u odnosu na 1,6% u prethodnom razdoblju. Cijene hrane rastu najbrže u kategorijama vitamina, voćnih sokova i čokoladica, dok padaju u kategorijama toaletnog papira i hrane za pse.

Rasli Tesco i Sainsbury’s
Prodaja prehrambenih proizvoda povećana je za 3,8% u odnosu na prošlu godinu. Digitalni maloprodajni lanac Ocado je bilježio najbrži rast prodaje od 11,3% u odnosu na prošlu godinu, dok su Tesco i Sainsbury’s zabilježili rast od 4,9% i 5,2%. Asda je imala pad prodaje od 6% i gubitak tržišnog udjela od 1,1 postotni bod.

Komentirajte prvi

New Report

Close