Američka platforma za rezervaciju smještaja Airbnb izvijestila je o dvoznamenkastom rastu prihoda i u trećem tromjesečju, ali uz znatno snažniji skok troškova prodaje i marketinga radi širenja poslovanja na tržištima poput Brazila i Japana.
Prihod Airbnba porastao je od srpnja do rujna za 10 posto, na 3,73 milijarde dolara. U proljetnom tromjesečju bio je porastao za 11 posto. I bruto vrijednost rezervacija porasla je gotovo istim tempom kao i u prethodna tri mjeseca, za 10 posto, na 20,1 milijardu dolara.
Prosječni prihod po noćenju porastao je za jedan posto, upola slabije nego u prethodna tri mjeseca, i iznosio je 164 dolara. Na platformi je u trećem tromjesečju rezervirano 122,8 milijuna noćenja i “iskustava”, za osam posto više nego lani.
Najveći skok bilježila je azijsko-pacifička regija, za 19 posto u odnosu na treće prošlogodišnje tromjesečje. Slijedi Latinska Amerika s 15 posto više rezervacija nego lani.
U regiji koja obuhvaća Europu, Bliski istok i Afriku rast broja rezervacija blago je ubrzao zahvaljujući Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu. Troškovi su u trećem tromjesečju porasli znatno snažnije od prihoda, za 27,5 posto, na 514 milijuna dolara, zbog ulaganja u tržišta poput Brazila i Japana radi širenja poslovanja.
AirBnB je zaključio tromjesečje s neto dobiti od 1,4 milijarde dolara, u usporedbi sa 4,4 milijarde dolara u istom prošlogodišnjem razdoblju kada su bilježili jednokratni prihod od 2,8 milijardi dolara zbog porezne olakšice.
U četvrtom tromjesečju očekuje se prihod u rasponu od 2,39 milijardi do 2,44 milijarde dolara, što bi predstavljalo povećanje za osam do deset posto u odnosu na kraj prošle godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu